Pilgrimsvandringer med Bellahøj kirke

Kære pilgrimsvenner

Vi har noget at glæde os til, når det bliver sensommer: Vi drager afsted til Sønderjylland i uge 34, hvor nye etaper af Klosterruten venter os – denne gang fra Løgumkloster til Ribe, 6 spændende etaper á ca. 15-17 km. Vil I med ud langs Vadehavet, gennem marsklandskabet og ind til Ribe, den ældgamle domkirkeby, så er chancen der nu, hvor tilmeldingen åbner.
Opholdet er i 6-personers hytter (i 3 soveværelser) lige uden for Ribe på ”Storkesøen Ribe Holiday Cottage and Apartments”, og prisen for de 6 overnatninger fra mandag d. 21. august til søndag d. 27. august er 1.500 kr. pr. person. Dertil kommer transporten, som bliver i egne biler, og forplejningen. Måske kunne hytterne på skift invitere hinanden til middag? Og så skal vi jo vel også ind til Ribe og finde et hyggeligt spisested?
Når I melder jer til, må I også gerne skrive om I kan stille med en bil – og hvor mange passagerer, I kan have med. Der er plads til 18 deltagere, så I skal nok ikke vente for længe med at tilmelde jer. Beboere i Bellahøj-Utterslev sogn og sognebåndsløsere har fortrinsret – og derefter alle jer, som er aktive i pilgrimsgruppen. Jeg glæder mig til en skøn uge i Ribe og omegn sammen med jer!

De bedste pilgrimshilsener
Peter

Ønsker du at kontakte Peter, kan du gøre det via e-mailadressen: pmj@km.dk

Pilgrimskalender