Menighedsplejen

Gave til Menighedsplejen

Bellahøj-Utterslev Sogn er der rigtig mange enlige med børn, der har svært ved at få pengene til at slå til. Menighedsplejen har meget få midler og overskuddet fra høstmarkedet og fra salg af kaffe,kage mm. giver desværre ikke nok.

Derfor vil vi opfordre dig til at at give en gave til sognets menighedspleje via MobilePay 357748 eller på reg. nr 9570 og kontonr. 12106696

Tak for din støtte.

Akut hjælp til dig som er i økonomisk nød

Alle borgere i sognet kan søge om akut økonomisk hjælp - hele året.

For at hjælpe dig, skal vi bede dig om at udfylde et skema. Du finder skemaet her.

Kontakt sognepræst Asser Skude eller kirkens kontor på 38 28 55 58 for yderligere info.

Årsmøde i Menighedsplejen

Mødedato er endnu ikke fastsat

Ansøgning om julehjælp

Bor du i Bellahøj-Utterslev Sogn eller har du løst sognebånd til en af kirkens præster, så kan du ansøge om julehjælp.

Ansøgningsskema vil være tilgængeligt her på hjemmesiden i løbet af den første uge i okober.